svar på kommentarer

På senare tid har ni blivit väldigt duktiga på att kommentera bloggen ♥ jättekul och ni är så snälla och söta. Så nu tänkte jag vara lika snäll och svara på era kommentarer!

Anonym om eran vanligaste kommentar:

hur lång tid tog det för dig att gå ner så mycket? du är väldigt fin!


Svar: Hard to tell! Hade ju kunnat gå fortare men kanske 5-6 månader?? fan jag vet inte. Sen har jag ingen aning om hur mycket jag vägde när jag slutade äta kolhydrater.. hmm okej jag har 0 koll



kom hit från kuba när jag var 8 om tråkigt på rummet:

var inte du sponsrad av redbull?

Svar: Jo det är jag men i veckan har det varit problem med leveransen... men nästa vecka väntar en leverans på 200 redbull sugarfree. Längtar




Mor om student 2012 de e jag:

Den där Isak S är verkligen en fin kille <3

Svar: Det kan jag verkligen hålla med dig om morsan, dessutom är han singel så du kan ju prova att lägga in en stöt på honom. Kan ge dig hans nummer sen:)



ortens favorit om operation studentklänning:
jag tycker den var fin men var försiktig så du inte visar snippen// farsan


Svar: Okej tack så mycket för din åsikt och jag ska försöka dölja snippen så gott som möjligt. Ses på studenten farsan!!! Och kanske tidigare än så

Anonym om bästa plagget som finns = JUMPSUIT:
Vad äter du till frukost? Och typ mellanmål:)? Skulle uppskatta svar. Tycker du är sjukt snygg!

Svar: Hej där söta du. Till frukost äter jag oftast omelett. Skulle nästan kunna säga att jag ätit omelett varje dag i ett år hehehe. Fast nä inte varje dag. Men jag känner mig inte hel om jag inte får en omelett. Det är lätt att göra, går fort, är skitgott, går att variera jättemycket och sen är man mätt länge. Mellanmål äter jag aldrig så det är svårt att tipsa om.. men vet att många brukar äta finn crisp, en macka som innehåller typ 3g kolhydrater, alltså per macka. Annars kan man ju typ koka ett ägg eller nåt?? 



Anonym om eran vanligaste kommentar:

Jag är så sjukt imponerad av dig! Bra kämpat! Dock låter det rätt farligt i det stadiet du är nu, att du drömmer mardrömmar om det och som du säger så kan du inte ens äta EN halstablett, du blir inte ful bara för att du äter lite kolhydrater, kom ihåg det! :) Jag vet att det är svårt att inse, been there done that så att säga men det gör inget om du äter lite en gång i veckan för det där kan lätt gåt utför.
Sen har jag bara en fråga, hur går det när du dricker alkohol? Tänkte för du äter ju inge kolhydrater och alkohol innehåller ju rätt mycket. Och Sandra, glöm inte att du är suuuper vacker! :)


Svar: Tack för alla fina ord, gör mig jätteglad ♥ Och du behöver inte oroa dig, det kommer nog inte gå utför då jag ändå levt såhär i ett år:) Och när det kommer till alkohol så dricker jag sprit, det innehåller 0g kolhydrater och sen dricker jag nån lightläsk som inte heller innehåller kolhydrater. Dock innehåller det ju mycket kalorier men det går ju inte komma undan, vill man vara full får man offra sig hehe.

Starksprit (Vodka, Gin, Whiskey, Konjak) per 100ml:
Kolhydrater 0g
Alkohol 33g
Protein 0g
Fett 0g
Vilket ger 229 kalorier, 0% från kolhydraterna.

Än tydligare – massor av kalorier men inga från kolhydrater.

Detta hittade jag på en hemsida hihi.


Polisen via NV
om hemma i tryggt förvar:

Sedlighetsbrott på Kanalgatan
En polispatrull skickades vid 15.40-tiden till Kanalgatan på grund av att en man stod på gatan och onanerade.


Svar: FAN VA bra!! De var säkert äcklet jag skrev om här . Hoppas han får sluten psykiatrisk vård


Oj de här tog lång tid att skriva!! Nu måste jag skynda mig, ska och käka med empan! PUSS

Kommentarer
Postat av: Lowan

Hej där, har några frågor om Ayia Napa eftersom jag vet att du har varit där med några vänner, är som taggad att dra dit med några tjejkompisar efter sommaren, vars bokade ni resan? Vad gick kalaset på ungefär? Bra service? För/Nackdelar osv? Eller rekomenderar du nåt helt annat? Tack på förhand! =)

2012-03-24 @ 17:25:30
URL: http://lowan.devote.se
Postat av: Anonym

eftersom du dricker mycke redbull kan du ju blanda de med spriten ;) hur gött som helst!

2012-03-29 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback