hemma i tryggt förvar


tyngsta tjejerna på skolan

Hej hej nu är jag hemma igen. Vi slutade lite tidigare på eget bevåg. Fick skjuts av sebbarn till stan och där mötte jag upp sara eve och emma. Vi gick och kollade på eves balklänning och hon var vacker som en solnedgång. Blev faan sugen på att gå balen alltså, har varit total negative men när man såg alla fina klänningar vill man ju bara gå!!! Isak s kan vi gå? Du får ha shorts och tshirt och vi kan dricka öl, jag vill bara ha en fin klänning. Sen vill jag gifta mig också, fanns så många fiiina klänningar att jag tror jag dör. Så isak G då kanske du kan ställa upp på giftermål? Man kan ju alltid skilja sig sen om du skulle känna för det

Men iallafall så måste jag berätta en sjuk grej! EN VARNING TILL SKEÅ-TJEJER När vi var på väg till bussen var det nån som vissla på oss, men vi såg ingen så vi gick vidare. Sen stod vi utanför suntan och då kom en typ utvecklingsstörd kille och sa: hej tjejer. Vi blev stumma ett tag men sen sa vi hej. Då frågade han om vi visste var man kunde runka men då kom det nån kille så han sprang iväg. Vi gick in på suntan och då kommer killen och kollar på oss i fönstret hela tiden?!??!?!?! Efter ett tag gick vi och DÅ hände det värsta. Bakom ett hörn står fanskapet och runkar??????????????????????? fyfan så vidrig. Och han hade kommit fram till sara igår och frågat om hon visste var erotic videshop var....... Så tjejer be careful när ni strosar kring suntan

Nu ska jag försöka plugga men har tappat bort alla papper till uppgiften och jag fattar inte vad jag ska skriva om

Kommentarer
Postat av: Polisen via NV

Sedlighetsbrott på Kanalgatan

En polispatrull skickades vid 15.40-tiden till Kanalgatan på grund av att en man stod på gatan och onanerade.



2012-03-24 @ 02:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback