shoppingen från umeå



En tröja som jag typ aldrig skulle ha kollat på ens, men såg den på min favvoblogg HÄR och då vart jag jävligt sugen på den. Himla fiin och dyr

 
Vita brallor, ÄNTLIGEN. Om ni hängt med på min blogg kan ni ha läst om mitt eviga tjat om vita brallor, nu äntligen har jag funnit dom, på halva priset dessutom!! wiho



SMycken!! Armbanden liknar shamballa-armband som jag skrev om här, och mamma köpte ju ett åt mig i barca som jag ska matcha med dom här två. Döskallarna ska jag ha i öronen när jag vill se extra hård och besynnerlig ut



 
Den perfekta vita stickade tröjan!! Läste också om den på min favvoblogg HÄR, och tror nog flera andra gjorde också hehe. Hon i kassan sa att jag hade tur som fick tag i den eftersom massor av tjejer hade varit in och frågat efter den! Hon trodde det var slut men jag hittade en hihi wihoo



Mer smycken! Är inne i en smyckes-fas som sagt, men kan inte låta bli när jag hittar så mycket fint. Hittade massa mer grejer men jag var tvungen att behärska mig sa min coach fanny. Fanny är så jävla bra att shoppa med, hon hindrar mig från att göra dumma köp men låter mig endå köpa bra saker. Bästa shoppingcoachen



Sköna och snygga kilklackar!

 
Svart bustier och svarta virkade shorts. Har typ INGA svarta överdelar men jag har typ 3800 vita, därför behövdes det lite svart. Svarta virkade behövdes också i min virkad-samlig. Har så himla mycket virkat som är vitt men inget svart?? Jo en klänning men jag "behöver" shorts också



Vitt sött linne. Oj sa ju nyss att jag hade 3800 vita toppar och det stämmer ju. Eller nu har jag 3801 vita toppar. Men den var ju på rea vi var tvungna



Söt blommig klänning! Älskar ju klänning, behövde en till. Jävligt dålig bild tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback