Vår-Väskor

SNART FYLLER JAG ÅR!!! Eller okej snart och snart hehe.... det är 2 månader och 5 dagar kvar. Men det är ju lika bra att vara ute med önskelistan i god tid så ni hinner beställa mina presenter också får ni lite tid på er att samla ihop pengar så ni kan köpa allt jag önskar mig. 

Högst upp på önskelistan är iallafall en vårväska!!!! Vårväska betyder alltså att den är i en ljus färg! Jag har ingen sån !! Eller har en ful billig skit-väska jag köpte förra sommaren men aldrig använde hehe. Så nu vet ni!! tack på förhand

Nu ska jag äta morotskaka och se bra serie på svt. Jag älskar typ svt, bästa kanalen.  Många svenska serier och ingen reklam hehe love it

Kommentarer
Postat av: emma

vad jobbar du som? :)

Svar: i en kundtjänst :)
Sandra

2015-03-04 @ 19:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback