GULDTUBEN 2015

Heeejhej!! Igår var en ganska jobbig dag i mitt liv, jag var både stressad som fan, hade ångest, var ledsen, var jätteglad och sen typ alla andra känslor man kan känna. Så jag var helt jävla slut och somnade som en liten videung.

Något som gjorde mig både glad, stressad och ångestfylld var att jag fick den officiella inbjudan till Guldtuben igår. Det är såklart jättekul men samtidigt får jag panik över att jag ska fara på en gala med massa kändisar?? Haha omg asså jag är liiivrädd. Tänk om jag ramlar när jag går in på en röd matta ?? Och det här med att mingla... jag är ju så jävla blyg och typ socialt inkompetent. HAHA åååå jag är typ mer stressad över det här än vad jag var när jag skulle ta körkortet, och då kan jag lova att det är grov stress vi snackar om... Så igår hade jag typ bestämt mig att inte fara , men min mamma taggade mig, det är ju endå en once in a lifetime opportunity och hon erbjöd sig till och med att hjälpa mig med ekonomin ifall jag for ♥ underbara mamman. Sen frågade jag Emmis om hon kunde vara min "plus one" och hon hakade direkt ♥ , så nu känner jag mig tryggare med henne som ett psykiskt och fysiskt stöd vid min sida. Och sist men inte minst så erbjöd evan sovplats hos henne!! ♥ Så nu känns det typ som att gud vill att jag ska dit så Ok gud!! Yolo!! Vi bokar flyg idag



Förresten så har jag kommit på den optimala planen. De vet du ska ju hit till stan i helgen, och eftersom dom också är med i Splay Networks kan man ju typ säga att vi är kollegor. Så min plan är att prata med dom i helgen och säga: kan vi gå med er på galan och kan vi bo på erat hotell?? Och ifall det går bra ska jag fråga ifall någon vill förlova sig med mig.


MEN nu till det stora problemet: VAD FAN HAR MAN PÅ SIG PÅ EN GALA???? JAG HAR PANIK!!!! SNÄÄÄLLA om ni ser nån fin klänning eller nåt som ni tycker jag borde ha får ni gääärna länka hihi! ♥ Den får inte vara för tight, inte för horig och helst i någon ljus färg I think eftersom det är vår i maj hihi

OCH TILL DET VIKTIGASTE: >HÄR< Kan ni rösta på vilka kanaler ni tycker ska bli nominerade och jag skulle såklart bli sååå himla glad om ni röstade på mig <3<3<3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul!!! Klart du ska dra!! Ida Sjöstedt har en svart och guldig maxiklänning som finns på Nelly. Den heter stephanie dress! Finns dock bara kvar typ en i XS ;)

Svar: TAACK för tipset !! då får jag skynda mig och spana in den :D <3
Sandra

2015-03-25 @ 11:25:24
Postat av: fanny

http://wheretoget.it/link/1208405 denna såklart

Svar: omg!! jag hade varit glammigast av alla hihi
Sandra

2015-03-25 @ 19:57:00
URL: http://fannygr.forme.se
Postat av: Anonym

SÅKLART att jag nominerar dig..du gör mina kvällar efter långa pluggtimmar!! :)

Svar: HIHI ååå tack sötnos :D <3
Sandra

2015-03-25 @ 19:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback