FRIDAY

Oj wow redan fredag!! Den här veckan har veerkligen gått fort alltså. Men jag är typ inte ens glad över att det är fredag... Har inga kul planer framför mig och allt i livet är bara dåligt just nu. Grinade igår innan jag skulle sova och då tänkte jag att "nu kan det då inte bli värre" men sen kom jag på att jag hade BUS i ansiktet och att det förmodligen förstörs om man grinar. Så nu är jag både ledsen och ful, dålig kombo.

Inte nog med det så är jag dessutom skittött. Inatt gjorde jag något som verkat bli någon typ av tradition i mitt liv, nämligen klev upp och duschade klockan 1........ ALLTSÅ LOL!!! Måste lära mig att kolla på klockan när jag vaknar. Sen drömde jag dessutom mardröm om en skadad katt. Först drömde jag typ om en man som skulle mörda mig, det var inte en så big deal men när jag såg kattens blodiga ben fick jag panik. Kom ihåg att jag skrek att vi måste ta den till sjukhuset, då sa mamma: jag har inte råd. Då sa jag att jag kund betala den okända kattens veterinär-räkning. Jag valde alltså en okänd katts liv före shopping? Det var då jag förstod att det var en dröm, hehe. 


Jaja sorry för deprimerande inlägg men ni borde ju vara vana vid det här laget om ni hängt med mig genom livets svåra historia. Nu längtar jag bara tills jag är hemma.. ska tvätta mitt hår för jag har ett lukt-moln av BUS runt hela mig som gör att jag får koncentrationssvårigheter och andningsproblem. Sen ska jag gå och lägga mig direkt,jag tror faktiskt att jag har något som kallas sov-missbruk som jag hört Dr.Phil prata om. Det går alltså ut på att om man är ledsen så kan man typ sova istället för att ta droger eller dricka sprit. Det kanske inte heller är så jättebra men det är ialalfall billigare än droger. Också ska jag sova med lilla chihuahuan, det enda ljuset i mitt liv och den enda som gör mig glad ♥ Eller Alva gjorde mig också glad, ni kanske undrar vem Alva är - det är en tjej som skickat ett brev till mig och skiver att hon älskar mig. Det är nog den enda människan som sagt det till mig på typ 2 år. Så tack Alva, jag älskar dig med <3


Hej då hoppas ni har det roligare än mig och kom ihåg : Ta inte droger - köp smink eller chihuahua istället.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Herregud så snygg!!

Svar: Men dudå kvinna !!! ♥♥
Sandra

2015-03-06 @ 15:01:15
URL: http://fannyol.blogg.se
Postat av: Anonym

kan du inte ha en bloppiis?? :D

2015-03-07 @ 09:55:58
Postat av: Anonym

Hoppas det blir bättre ♥

2015-03-08 @ 22:22:01
Postat av: Sara

Åh vad tråkigt att höra att du inte mår bra:(( hoppas att det blir bättre! Har nyligen hittat dig på youtube och du blev snabbt min favorit ! Intressanta videos + att du är så himla rolig. Tänker alltid att åh, henne skulle jag vilja vara vän med! Haha :) Kram på dig!

2015-03-09 @ 13:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback