baby chihuahua boy


Haha alltsåå huuuur söt blev inte min lilla bäbis på den här bilden???? So cute I'm gonna die. På kvällarna är han oftast vild och galen, men när sätter sig och biter på huvudet på sitt får så blir han typ helt paralized. Vi tror att han mediterar eller något sånt.

Hihi ja iallafall igår var det tisdag och dags för mig att få besök av min frisör Emmisen. Vi färgade bort min äckliga utväxt och det gick lika smidigt som vanligt. När Emma for trodde jag dock att jag skulle dö. Mamma har lämnat boet för att flyga till stockholm och fanny hade tagit theo och farit till sin kille. Så jag var totally alone och jag var typ jätterädd. Alltså jag tror att jag inte är mörkrädd men det är nog för att jag inte är van vid att vara ensam i en lägenhet. När jag bodde i ett hus på en stor gård utan grannar var jag aldrig rädd, men alltså att vara själv i en lägenhet är ju skithemskt. Också just att jag var HELT ensam!! hela mitt liv har jag ju alltid varit omringad av djur men nu var jag tot alone. Kollade så jag hade låst dörren typ 13 gånger, minst.... Sen råkade jag skära av mig min knäskål med rakhyveln så det blödde som fan och jag hade inget plåster och ingen som kunde rädda mig. Jag fick linda benet med toapapper och idag är det typ infekterad och gör skitont. Det var en jobbig kväll alltså


Imorse lyckades jag dessutom försova mig, fast mina försovningar är inte så allvarliga, jag var bara tvungen att vara lite snabbare än vad jag är i vanliga fall men det blir ändå jobbigt. Jaja jag hann i tid till jobbet iallafall, hade dock fula ögonbryn så det har inte varit en så kul dag. Jag kommer ihåg förr i tiden när alla pratade om bad hair days, nu är det ingen som bryr sig om håret på huvudet utan så länge ögonbrynen är on fleek så kan man ha en bra dag ändå.

Nu är jag hemma på lunch men när jag slutar jobba ska jag köpa ett nytt silverschampoo, for ju fan enkomt på solbacken för att köpa det men det jag brukar köpa fanns inte!!! Så nu har jag gjort lite efterforskningar om vad jag ska köpa istället och har dessutom letat fram varenda jävla rabattkupong jag kunde hitta för att ha råd... jag hatar livet som fattigjon. Måste även handla och kanske sola, jag tror jag kan skrapa fram några tior som jag har liggandes lite här och där,  Tur jag sparade dom !! Jag tänkte nämligen ge dom till en tiggare utanför Maxi men sen kom jag på att om jag ger mina tior till tiggaren kunde jag ju lika gärna köpt läsk för pengarna. Så for att tjäna något på att sluta dricka läsk så kan jag ju inte ge dom till tiggarna. Sry <3

 
Uppdatering i mitt Red-bull beroende: 2 dagar totalt fri från redbull och pepsi max. Jag äger
Uppdatering angående min Solarie-plan: HITTADE 12 TIOR I MIN VÄSKA!! Yeey ska bli brownie


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag kan rekommendera ett silverschampoo jag använder som heter fudge! Riktigt mörklila och ger resultat direkt :)

Svar: Tack för tipset !! Vet d om det finns att köpa på typ åhlens eller nåt?? Måste ha det IDAG hehe ;)
Sandra

2015-03-18 @ 13:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback