WANTIE FRÅN RIVER ISLAND


Dagens wantie är denna grymt snygga klänning från River Island. Såå fint att den är knälång men just nedanför snippan så blir spetsen genomskinlig. Jag älskar när man blandar horigt med classy. Ifall jag fick välja endast en klädstil att ha på mig resten av mitt liv skulle det vara "lyxprostituerad-stilen". LOVE IT!!!

Jag hade matchat den här klänningen med mina nudefärgade Jeffrey Campbells, stora guldiga örhängen, min Carla Ferreriväska och en ordentlig solariebränna. Vill ha SOMMAR NUUUU TACK 

Kommentarer
Postat av: Joy Malou Schubert

Jag tycker den är klassigt kvinnlig! Stilig, elegant men sensuellt sexig typ. Hur fin som helst! Jag älskar spets.

2015-01-21 @ 19:29:13
URL: http://nicolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback