Nyårsafton 2014

Heejhej för första gången på 2015. Igår var det ju nyårsafton ifall ni kanske missade det. Jag startade kvällen med mina nära och kära flickvännor hos emmisP med mycket alkohol, ost och kex och målning av naglar. Målar ni ockå alltid naglarna på förfest?? Annars hinner man ju aldrig för det är ju enda gången man kan sitta ner och låta nagellacket torka hehe. 

Men vi hade ialalfall kul som alltid ! Vid 9 åkte vi till en av dom hära nybyggda stugorna på vitberget där det var fler pojkar och flickor som var redo för fest. Så vi partajade fram till 12slaget då vi klättrade upp i vitbergsbacken för att kolla raketer. Alltså ifall ni har tänkt vara där nått år så kan jag verkligen rekommendera att ni har med er broddar på festen för det var så jävla halt och vi var när döden flera gånger!!

Men vi tog oss både upp och ner och vi drack bubbel och hånglade när klockan slog 12, hehe skoja. Sen hade vi turen att signes kille kunde hämta oss i natten så vi slapp gå, skönt!! Somnade direkt jag kom hem off course och den här gången lyckades jag till och med somna utan smink och utan skor, skönt på morgonen.


Idag vaknade jag vid 1 och sen har det varit väldigt slappt hehe, har varit på dejt med Emmorna och vi alla 3 är lika slitna. Vi måste oss lugna ner oss med shottandet, minttu choco är livsfarligt har vi kommit fram till. Nu har jag nyss sett en skitdålig film i soffan och ätit chips. Eftersom den var så jävla dålig avbröt jag och nu har jag lagt mig i sängen istället hihi. Funderar på att börja se en ny serie. Fast hur många gånger har jag inte sagt det?? Jag hittar aldrig någon serie.... Jaja har väldigt få bilder från igår tyvärr men här kommer dom


 
Ehhhhh jag suger på fota!! Men är inte lätt att tänka på allt när hjärnan är bedövad av alkohol. Men ska försöka bättra mig. Nu ska jag se om jag hittar någon seriejävel , annars ska jag sova för imorrn är de jobb igen. SJUKT att det är fredag dock hehehhe :D Men jävligt skönt!! Godnatt mina fina vänner och fiender

Kommentarer
Postat av: Anna

Vartifrån har du beställt/köpt ditt anastasia contour kit?:D

Svar: Jag köpte den på eleven.se :) Men har en helt oanvänd palett hemma då jag tänkte ge den till min syster i julklapp, innan jag upptäckte att hon köpt den själv haha! Så om du bor i skellefteå kan du få köpa den av mig för 500 :D
Sandra

2015-01-01 @ 20:45:53
Postat av: Tommy

verkar som ett trevlig nyår :)

2015-01-05 @ 20:02:14
URL: http://investerasmart.blogg.se/
Postat av: i vätan på lilla J ❤️

Haha ja, annars lyckas man alltid kladda runt nagelacket på kläder osv :)
Vilka fina bilder, hoppas du hade en lika bra nyårsafton som det verkar! :)

2015-01-05 @ 20:15:06
URL: http://barnett.blogg.se/
Postat av: Johana Duggin

härliga bilder :D!!

2015-01-05 @ 20:23:01
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Clara

JAAAAG vill köpa ditt Anastasia contour kit!!! :D (om du kan tänka dig o sänka summan lite samt frakta heheh) //fattig student x100 :(((

2015-01-06 @ 01:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback