Wanties från The Balm

 

NYTT från The Balm!! I WANT!! Jag älskar the balm, alltid bra produkter och helt oki priser! Jag har redan paletten som heter "nude tude", det var min första palett ever så den har en speciell plats i mitt hjärta. Den här nya som heter nude dude är i och för sig jävligt lik den andra, men den här har ju nakna killar på sig, därför vill jag ha den.

De har även massa nya blushes som jag gärna skulle ta en titt på!! Har ett från dom innan som är jättebra pigmenterat men är inte tokförtjust i färgen.. Tycker det här med blushes är lite psykiskt jobbigt faktiskt.. kan inte ni tipsa om era FAVORIT-ROUGE?? TACK PÅ FÖRHAND<3
 

Kommentarer
Postat av: siri

Mina favoriter är ett från Elf som är ett Baked Blush i peachy cheeky och Hot Mama från TheBalm!

2015-02-07 @ 12:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback