Fanny-Dagen

 
IDAG HAR FANNY NAMNSDAG ♥ Du är bäst i världen och jag älskar dig
 
 
Hej. Det är allt jag orkar säga, hej och hej då. Typ nästan. Har varit så sjuuuukt trött idag, Sen har det varit fullaste rullen någonsin på jobbet. Varit så himla trött att jag typ höll på somna ståendes på Ica Maxi. Nu är jag iallafall nerbäddad i min säng, har gjort alla måsten och ska äntligen sova. Kommer somna direkt. Tycker ni det är konstigt att jag går och lägger mig 20 över 8? Jag hade typ tänkt det om jag var normalbegåvad och läste nåns blogg. Men hallå jag är trött hehe. Vi hörs imorrn iställe då är jag förhoppningsvis lite mer normal-trött. Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Snyggaste tjejerna❤️❤️

2015-02-09 @ 22:51:45
Postat av: Mor

En av de två bästa i hela vida världen! Grattis bästa Fannyn som finns <3

2015-02-10 @ 00:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback