Cropped Top - o holic


Alltså jag ÄLSKAR cropped tops, det är sååå snyggt. Jag tror det är en youtuber som heter arika Sato som fått mig att bli så beroende, för hon har alltid det och hon är totally gorgeous and glam.

IALLFALL, jag sa ju att jag inte hade nåt att ha på mig ikväl och att jag skulle gå och köpa strumpbyxor. När jag väl är på stan är det ju lika bra att gå in i varenda affärjävel hehe. Och då sprang jag på den här skönheten ovan för en ynka hundralapp!!! Den är bara såååååå fin och kommer bli helt perfekt i vår och sommar. Älskar att den är i spets, älskar v-ringningen, älskar de tjocka axelbanden och älskar färgerna, TOTALLY LOVE IT HELT ENKELT!!! Ni kanske vet hur mycket paljetter jag köpt den här hösten/vintern men nu är jag less på allt sånt och vill ha våriga kläder hihi. 

Kommentarer
Postat av: tess

vill bara säga att jag älskar din blogg o dina videos, du är så snygg o gör en så himla glad!! har du något tips till vad man kan tänka/göra när man är så sjukt sugen på godis men egentligen inte vill äta de för man försöker gå ner i vikt eller va nyttig? :)

2015-02-21 @ 12:49:31
Postat av: emelie

men ååh vilken fin! vart köpte du den? ❤

2015-02-21 @ 14:34:18
Postat av: C

Ååååh dör!!! Vart ifrån?!?!?! 😍😍😍😍

2015-02-21 @ 22:41:18
Postat av: Amanda Mathers

Super snygg!

2015-02-22 @ 13:07:01
URL: http://amandamathers.se
Postat av: Fatima

såååå himla snygg, skulle bli super glad om du kunde säga vart den är ifrån?:)

2015-02-22 @ 19:59:05
Postat av: Sjukt fin är den men visst är det en slags bh? Köpte nyligen bh-n i den där och färgerna är bäst!!

Frida

2015-02-28 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback