HAIRTALK


Alltså nu är jag less på mitt hår, jag har haft likadant skitlänge + att det är så fucking jobbigt med utväxt. Jag får en utväxt skitfort och sen tycker jag det är fult när det är nyfärgat. Så i princip kanske det är en vecka håret är bra sen har jag antigen för lite eller för mycket utväxt hehe. 

SÅ nu funderar jag på att göra typ "ombre" hehe hatar det ordet, men ialalfall göra rötterna mörkare så jag slipper färga utväxten hela tiden. Nu fick kissie bli min modell hehe men hon har alltid fint hår tycker jag.

SÅ HJÄLP - Vilken frisör i skellefteå är bäst på färg ???? NEED YOUR HELP för jag har ingen aning. Vet bara hur sjukt onöjd min syster blev när hon färgade sitt hår hus frisören förra året, dom gjorde typ en helt rak kant och det såg ut som att en blind människa hade färgat det på henne hemma. Som tur var gick hon till en bra frisör sen men jag såg att det var helt fullbokat där... för grejen är att jag vill göra det på torsdag hehehe!! HJÄLP ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Josefine Lindholm på Torsten - typ bäääääst.

Svar: hihi okeeej taack för tipset :D:D hur bokar man haha??? på hemsidan kan jag bara välja klippning
Sandra

2015-04-26 @ 14:48:53
Postat av: Anonym

Jonna på Hair & Face är grym på softa ombres!

2015-04-26 @ 15:29:34
Postat av: Anonym

Jag har varit på typ alla salonger i stan och aldrig blivit tiktigt nöjd fram till jag gick på salongen brrvif coop. I samma byggnad. Huuuuur bra som heeelst!!!!

2015-04-26 @ 17:22:22
Postat av: Anonym

JENNIFER WESTERMARK i Skellefteå, hon är bäääst och allt hon gör blir perfekt. Kolla bara hennes instagram, där finns bilder ;*

2015-04-26 @ 18:14:21
Postat av: Anonym

moa på lycka verkar jävulskt bra på färg!! Har inte testat henne men om jag ska färga hos frissan så ska jag färga hos henne!!!!!

2015-04-26 @ 18:15:16
Postat av: Nina

Josse på Torsten!! Jag gör allt mitt hår+färg där och hon är grym! Ta henne Sandra:)

2015-04-26 @ 19:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback