FINALLY FRIDAY !!

ÄÄNTLIGEN FREDAG !! Den här veckan har typ varit den mest händelserika någonsin och jag är helt slut. Så ikväll ska jag veerkligen bara relaxa !!! Även om jag egentligen borde redigera en video och spela in flera stycken... Har nämligen tagit lite vatten över huvudet och har flera sammarbeten med företag, allt kom visst på en gång haha. Men det får vänta till imorgon för ikväll behöver jag veerkligen vila. Har inte vilat en sekund den här veckan hehe.

Så ska bara se en bra film, mysa med theo och äta godis. Sen ska jag somna med näsan i hans päls hihi, det bästa jag vet <3 <3 Har ni något filmtips förresten?? Tycker den var så himla länge sen jag såg en bra film. Annars får jag kanske se equalizer igen för det var typ den bästa filmen 2014 och jag har bara sett den en gång !! 

Hehe ja men nu ska jag tillbaka till jobbet, vi kanske ses ikväll men annars vet ni vad jag gör hiihi.. puss <3

Kommentarer
Postat av: CArro

Underbart med fredag :)

2015-04-17 @ 20:54:26
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback