hello september

Idag är det både första dagen på september och måndag, vilket brukar betyda en arg och deprimerad sandra på bloggen. MEN idag är jag ändå glad som en lärka hihi. Pga hemlig anledning. Också har det dessutom gått jättebra på jobbet, idag var första gången vi skulle sköta oss på egen hand hehe men det gick finemang. Det var fakiskt kul, trodde ni att jag någonsin skulle skriva att jobb var kul?? Nej jag förstod nästan det. Det enda jag saknar är mina tre manliga arbetskamrater... ska försöka få in dom på nya jobbet vare sig dom vill eller inte.

Sen jag slutade har jag haft full jävla sjå. Då kanske ni tänker att jag gjort något viktigt och livsavgjörande och det har jag, typ. Jag har tvättat mitt hår som var det värsta hår-kråk-boet jag sett. Sen har jag även torka och lockat det jävla håret vilket tar en väldigt lång tid. Sen har jag tvättat sminkborstar vilket är typ det värsta som finns. Eller nä, det värsta som finns gjorde jag sen: Försökte ta bort glitternagellack från mina naglar. Det är fan svårare än att bota cancer. Det gick aldrig att få bort så jag fick måla på ett nytt glitternagellack. Nu väntar jag på att det ska torka fast egentligen vill ja bara SOOOOOOVAAA. Är skittrött. Så nu ska jag nog sova ändå även om jag förstör mitt nagellack. Vi ses imorrn istället kompisar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback