VIVA LA JUICY

Finally är den här lilla jäveln min. Jag har velat ha den sen första ögonblicket, för alltså bara utseendet får mig att vilja ha den !!! Sen luktar den jävulskt gott vilket är huvudsakliga anledningen till att jag köpte den. Jag älskar typ alla dofter från juicy couture!! Nu när Kicks har 20% på vissa parfymer kunde jag bara inte mostå strestelsen!! OCh tur det ♥

Egentligen skulle jag kanske kunna skriva ett inlägg här på bloggen om min dag osv osv men nää, det går inte. För det första har jag sovit typ 3 timmar inatt så jag är helt sjukt trött. För det andra är vårat internet den mest värdelösa skiten jag varit med om och det gör mig så jävla arg. VAD FAN GER DET ATT MAN HAR KÖPT EN IPAD PÅ AVBETALNING, EN IPHONE, EN DATOR OCH EN JÄVLA APPLETV NÄR MAN INTE ENS HAR INTERNET?????????????????????????? förlåt mig men kan ni förstå min situation. Det är ju det här karlar är till för, så vars fan är alla karlar när man verkligen behöver dom?? Som vanligt uppstår det svårigheter för flickorna Lindahl som för det mesta inte klarar så mycket. Mamma - vi kanske kan hyra in pensionären igen??

Eller kan nån söt bloggläsare hjälpa oss???? På bredbandskollen får jag 2 mbit ner (!!!!vi har 100mbit) och upp har jag 12?? Hur fan är det möjligt att jag har 12 UPP ??? ska inte det vara lägre hastighet?? Nu är jag för trött för att orka tänka på den här skiten nåt mer. Hej då

Kommentarer
Postat av: Mor

I det här fallet tror jag inte pensionären kan hjälpa oss tyvärr. Jag vet ingen som kan hjälpa oss, så det är lika bra vi säger upp skiten och säljer datorer, plattor o.s.v och gör nåt roligt för pengarna.

Svar: Vi säljer allt och flyttar till Miami. Då kan du bli ihop med Ami också kan han försörja oss och jag kan jobba i deras kundtjänst på Miami Ink. Ska bara ta en engelskakurs först men sen drar vi, vad sägs om det?
Sandra

2014-10-17 @ 00:11:42
Postat av: Anonym

Vad äter du när du bantar?

bästa sminket? vart handlar du?

Svar: Äter lite, ofta , lite kalorier , lite fett och lite kolhydrater hehe


Bästa sminket.. oj svår fråga alltsåå.. men något jag älskar mer än min egen familj är diors starskin concealer.. tyvärr är den skitdyr :( Också älskar jag benefits hoola bronzer !! Kan inte leva utan den.

Och vart jag handlar vet jag inte riktigt vad jag ska svara på, menar du kläder , smink, mat ?? hehe :D<3
Sandra

2014-10-17 @ 15:39:22
Postat av: Mor

Jag flyttar gärna från denna stad! Ju längre bort desto bättre. Fanny och Hannes måste också få jobb på miami ink. När åker vi?

Svar: Ja det ska nog gå att ordna. Hannes skulle ju kunna jobba som vaktmästare i lokalen och fanny kan väll... göra nåt om hon orkar :) Jaa när vi åker beror på hur bra det går för mig med engelskan. Men inom 15 år hoppas jag att jag lärt mig någorlunda bra engelska så jag klarar av att jobba i deras kundtjänst.
Sandra

2014-10-17 @ 16:02:42
Postat av: Mor

Jag tror du kommer långt med..."Hey dude, wazz up"

2014-10-18 @ 00:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback