tisdag


Hejsan. Den här dagen har typ varit värre än gårdagen som jag sa var den tråkigaste dagen i mitt liv. Men gårdagen blev iallafall bra mot kvällskvisten, träffade min lilla emmis och sen hittade vi ben and jerry's glass på extrapris!! Det är inte ofta man gör det inte.

Sååå ja den här dagen har varit tråkig, har inte träffat emmis och har inte köpt glass. Och det som gjort dagen riktigt jävlig är att jag slet lös en nagel och det sprutade ta mig fan blod överallt. Jag tror smärtan jag kände kan vara snäppet värre än en förlossning. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Köpt en mascara , solat solarium och BUS:at mig. Jag hatar att busa mig. För det första luktar det fruktansvärt och för det andra hatar jag att vara klibbig. Och själva insmörjningen är också pain in the ass, fryser ju så himla mycket på mitt rum så att stå här naken och smörja med en bus är en jättejobbig ritual. HEHE Jaaaja jag kanske ska sluta klaga och gå och lägga mig totally alone in this cold room.... (kan inte sluta klaga) saknar en viss kille vid min sida. Då menar jag inte Theo, han har fått jättekonstig frisyr. Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Som vanligt grym blogg! :) Måste bara tipsa om Åhlens egen bus! Jättebra lagom färg, lätt att få jämnt! :) och den kladdar inte efteråt så mkt som de andra jag testat! Vet inte om du har testat den men har du inte det än så är den guld värd!

2014-10-07 @ 21:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback