Tisdag

Hej! Det här kan vara den minst spännande dagen i mitt liv. Jag har: 

1. Jobbat
2. Inget

Eller ok har duschat och gått en sväng på Ica lol. Sen har det inte hänt så mycket mer spännande. Eller det enda kul som hände var att en gammal bekant hörde av sig. Eller okej bekant och bekant, men ni kanske kommer ihåg i somras när jag hade panik över att teen mom inte fanns på viaplay?? Då mailade ju jag deras kundtjänst och var crazy bananas. Dom tyckte iallafall att jag skulle hålla utkik för att se när teen mom kom in igen på viaplay, då sa jag att han kan väll skicka en snap till mig när det fanns. Så idag fick jag ett snap där det stod "teen mom är jättebra". Så jag förstod direkt att det var viaplay-killen och jag kom till och med ihåg vad han hette. Han måste ju tro att jag är en riktig creepy stalker hehe. MEN VISST VAR DET KUL??? Det lät inte lika kul när jag skrev det som jag tyckte att det var det då... det här bevisar bara hur tråkig min dag har varit.

Nu är jag jättetrött.. och arg för att B:et på mitt tangentbord har slutat fungera och för att våra förbannade jävla grannar än en gång har bestämt sig för att ha fest. Jävla alkisar!! Funderar på att gå ner och skrika på dom i min hello kitty pyjamas och säga att det faktiskt finns barn som behöver sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback