TIPS TILL JÄGARE


Förra veckan köpte mamma en sån här skosvamp för typ 10 spänn på skopunkten. Den provade vi sen på våra hunterstövlar som har blivit så jävla gråa och fula att jag fan har haft ångest varje gång jag kollade på dom. Har till och med funderat på att köpa nya. Men sen tog jag mitt förnuft till fånga för OK man är jävligt dum om man lägger 1000kr på ett jävla par stövlar MEN gör man det två gånger är man ju helt coco loco. Har inte köpt nya och tur som fan för den här svampen gör underverk!! Man ba gnugga lite här och vär och sen kommer eran stövel att se som ny ut. Så det är ett tips till atta hunter-girls and boys där ute som har fått en aningens grå stövel. Här kommer några dåliga före och efterbilder...

 
Jipppiiiii hihi

Kommentarer
Postat av: Amanda

Glycerintvål är bra till gummistövlar annars, det får dem att hålla bättre också :D

Svar: ohooo tack för tipset gullet ;)<3
Sandra

2014-10-14 @ 14:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback