sober october

Huuur kan det redan vara sober october???? Helt sjukt så fort tiden går. Och okej jag ska inte lura er, klart jag inte ska vara sober i oktober. Labyrint kommer ju hit!!!!!!!!! Årets största händelse. Vi har älskat labyrint så länge jag kan minnas och vi är seriöst deras största fans, kommer bli så jävulskt bra

Annars så har de inte hänt så mycket kul, har varit ganska stressigt på jobb men då går ju tiden himla fort iallafall. Nästan för fört alltså för jag förstår inte att det ens är möjligt att det är torsdag imorgon?? My good. Nu har jag iallafall kommit ut ur duschen och väntar på att mitt hår ska torka. Sen ska jag gå och sola hehe. Och ni ska bara veta hur lycklig jag är att jag fått upp videon i förra inlägget, det har tagit mig 4 dagar (på riktigt). Jag håller seriöst på bryta ihop totalt för att jag hatar min dator så jävla jävla mycket. Nu har dessutom tangentbordet börjat ge upp så kan inte skriva ord som innehåller g utan att trycka sönder helvetet. Alltså det här är mitt sämsta köp någonsin och jag är seriöst jättejättearg. Sorry var bara tvungen att få utlopp för mina känslor. Någon bloggläsare som är bra på dator?? Jag tror den kan behöva omformateras. Och kan behövas ett virusskydd. Plz maila mig på [email protected] Har ont om stålar men kan betala i natura.

Som sagt nu ska jag springa på solariet och sen sova tidigt, är skittrött. Hehe jag säger alltid det. Men det är helt enkelt för att jag sover för lite. Vi ses när vi ses mina vänner <3 Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback