Sexy Ebola Nurse

ÄNTLIGEN Har jag hittat kostym till halloween! Ska vara Sexy Ebola Nurse

 
Haha nej skoja, sjukaste kostymen jag sett. Men alltså seriöst jag är så stressad inför den här kommande veckan, fast fattar egentligen inte varför. Borde ju inte bry mig om halloween så här jävla mycket, men av någon anledning gör jag det. Är skitstressad för det känns som det är så mycket jag måste fixa. Har massa smågrejer jag måste köpa, har ingen aning vad jag ska ha för kläder, vet inte hur jag ska sminka mig. Sen måste jag utöver detta sola solarium, färga utväxten och banta. Gud så jobbigt. Dessutom vet vi inte vart vi ska vara, vilka vi ska vara eller vad vi ska göra. Jag funderar på att ta ett sömnpiller och sova bort halloween för att slippa stressen. För inte nog med att jag redan är så jävla stressad så håller vi på att måla om i mitt rum vilket resluterar i att det är KAOS. Grejer överallt, hittar ingenting och jag får ju fan grov panikångest av att ha stökigt på rummet. Snälla gud och jesus, ge mig styrka

Idag är bara en så jävla dålig dag. Är deprimerad utan att riktigt veta varför och börjar grina för varenda liten grej. Kan någon komma och ge mig en kram??? tack på förhand. Nu ska jag iallafall sova för är helt jävla slut både fysiskt och psykiskt ojojoj. Imorgon har vi alla något kul att se fram emot : Rebecca Stellas nya kollektion för nelly släpps ♥ ♥ ♥ ♥ som jag längtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback