sandra den stela räven

Såhär såg jag ut imorse, som en stel och uppstoppad räv. Det här är typ den roligaste bilden jag har sett på internet, höll på skratta ihjäl mig första gången jag såg den hehe.

Men seriöst, jag har trott att jag har varit nära döden flera gånger.. t.ex. när jag fick vattenplaning och höll på krocka med en långtradare eller när jag hade 17 cm stilettklackar i snön. Men imorse insåg jag vad en "nära döden upplevelse" är på riktigt. Jag trodde seriöst att jag blivit överkörd av en lyftkran eller något liknande. Hade så jääävla ont i kroppen att jag typ inte kunde ta på mig byxorna eller knäppa igen bhn. Ska aldrig dricka alkohol igen, alltså ALDRIG. förutom på halloween.

Jag har iallafall överlevt dagen , även om det inte varit helt utan svårigheter. Har jobbat som vanligt och sen gick jag hem och var hemma i 10 min sen blev jag rastlöst som vanligt hehe. Så strosade runt på stan tills de stängde och nu har jag gått till bädds. Klockan är alltså kvart över 8, jag har en skitful pyjamas med hello kitty på (som kommer från kappahls barnavdelning) och ska snart släcka lampan och slå på pippi-ljudbok. Ibland undrar jag om jag är 21 eller 11. Och seriöst hur blir man av med ett ljudboks-beroende????? Någon som lyckats ta sig ur det och vill berätta hur man gör??? För alltså jag KAN INTE sova om jag inte lyssnar på nåt, och så har jag haft det heela livet. Även om jag sover borta känner jag en längtan efter ljudbok när jag ska sova hehe och vet inte om det alltid är så lämpligt att slå på pippi eller något liknande. Nu är jag skittrött så jag tänkte ta farväl. Vi ses imorrn då hoppas jag att min kropp och själ återhämtat sig. Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Mor

Vi kan gå på bio på lördag, så slipper du dricka?

2014-10-13 @ 20:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback