partygirls

Här är vi , Partypinglorna ♥


IGÅR började jag min dag med att jag var for på en färgaffär med min mamma. Sen mötte jag upp emmis och saris och vi strosade omrking på stan och shoppade loss på systembolaget. 

Sen gick jag hem för att göra mig i ordning inför kvällens kalas. Vi var hos Emmis P och förfestade och sen gick vi ut på verandan. Jag vet liksom aldrig vad jag ska skriva i dom här inläggen när jag varit på fest hehe. För jag har insett att jag inte förstår vad man egentligen ska göra på klubben hehe. Okej dansa är ju kul ibland och i rätt mängd... men annars.. I dont know. Kanske, förmodligen går folk på klubben för att träffa nya människor och mannen i sitt liv (eller ett ligg för kvällen). Men eftersom jag är socialt inkompentent och typ den blygaste människan i världen så har jag inte så mycket att göra där hehe. Men men hade kul ändå!!

Idaag har jag varit bakis.. off course.. Har försökt få igång våran jävla ti-vo från comhem som vi blivit pålurade. Jäävla telefonförsäljare alltså!!! Nu är det iallafall igång efter att jag fick gå och köpa en 15 m lång nätverkskabel. LOL.. Nu ska jag forsätta äta godis och se kardashians, bye<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars har du köpt kjolen? :)

2014-10-27 @ 07:51:32
Postat av: MADDISENJ.SE

Snygga brudar :)

2014-10-27 @ 20:12:38
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback