onsdag


Längesen jag bjöd på outfitbild men sanningen är den att jag är så seg på morgonen att jag oftast inte har en endaste minut över till att ta en bild. På den här bilden ser jag att det ser ut som att jag har ett prickigt linne, det är inte sant. Jag skulle aldrig ta på mig ett prickigt linne. Det här linnet är egentligen ett fint linne från H&M trend jag köpte förra året med nitar på. Cool girl. Och ja jag är helsvart som vanligt LOL. Till och med svart nagel och svart trosa. Till detta hade jag svart jacka hehe. Men har ju iallfall en vit sko!!!


IDAG är det onsdag.. lill-lördag. Varför kallas det ens lill-lördag????? Det finns absolut ingen likhet med en lördag. Dagen har iallafall rullat på i sakta mak.. har varit skittrött. Alltså jag blir bara ännu tröttare när jag lägger mig tidigt?? Så ska sluta med det. Sen jag slutade hann jag hem en sväng sen var jag på stan med Emmis och Saris. Har nyss kommit hem och ligger under min värmefilt i tjocksockar och två tröjor. Alltså jag håller på att frysa till döds. Hur faan ska jag överleva vintern????????????? jag förstår inte. Jag går runt och fryser heeela tiden. Det kan vara för att jag har bantat för mycket igen. I våras när jag var tjock frös jag aldrig. Men men ska man vara fin får man lida pin hehe.

Nä nu måste jag städa mitt rum det är fucking kaos här. Sen ska jag till en kille så han kan värma mig, jag utnyttjar honom för att få kroppsvärme. Hehe nej jag skoja bara. Jag känner att mina skämt är jättedåliga idag. Ni får sluta läsa min blogg om ni vill för jag tjänar ändå inga pengar på den. Hej dåå vi ses <3

Kommentarer
Postat av: Tottie

Hej Sandra , jag ville bara säga att du har så intressant blogg ,
Jag undrar om du ska ha for sale snart ?
Tack fina Sandra

Svar: HIHI taack så mycket :D <3 <3 Jag vet inte, alltså "for sale" menar du att jag ska sälja grejer som jag inte längre använder? :D Eller? :D hihi <3
Sandra

2014-10-16 @ 17:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback