Måndagar suger

Det här är inte jag idag, för idag har jag haft 2kilos säckar under ögonen. Det här var jag i helgen.


Måndagar suger alltid,
idag var inget undantag. Har varit skittrött och haft fruktansvääärt ont i magen. Ska aldrig äta pizza igen. Jobbdagen gick ändå ganska fort som tur var, efter jobbet gick jag en snabbis på stan sen gick jag till hemmet. Har provat göra en snabb och slarvig sminkning inför hallo men känner att jag inte orkar bry mig för jag kommer förmodligen inte hinna få hem grejerna fast än hemsidan lovade mig.... Så nu tänker jag skita i halloween för jag orkar inte mer. Sen har jag haft fortsatt panikångest över kaoset som är i mitt rum nu när vi målar om. Alltså jag förstår mig inte på människor som inte orkar städa!! Det är miljarder gånger jobbigare att ha stökigt !! Får så mycket panik att jag började grina hehe. Åhh vad jobbigt

Jaja nu ska jag sova för jag är uppenbarligen alldeles för trött och sur. Imorgon ska jag träffa emmis, då kommer jag bli glad igen för hon är stjärnan i mitt liv. ♥
 
p.s. också är jag arg för att min hund alltid får mer likes än jag. fuck you all. 
p.s.2 kan ni inte lägga till mig på snapchat så jag får något kul i mitt liv : saandrali

Kommentarer
Postat av: Snälla

Hej! Hur har du gått ner så mycket i vikt? Jag har försökt gå ner i vikt jättelänge men det går inte..

2014-10-27 @ 23:36:14
Postat av: Hjälp

Håller med föregående kommentar!

2014-10-29 @ 23:05:49
Postat av: Anonym

Hello miss sandris, where are you? Tycker du ska uppdatera snart så man slipper vara orolig ifall du ska ta en bloggpaus, vilket jag röstar nej till för under den perioden så var mitt liv ej fullbordat. Love from a trogen follower<3

2014-10-30 @ 11:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback