måndag

Hej alla vänner och alla som jag inte känner. Förlåt för att jag är sämsta bloggaren men har inget kul att säga och tror att jag håller på att hamna i en vinterdepression igen. För fyfan vilket äckligt väder vi har det här i Norrland. Jag tror seriöst att den här vintern kan bli min sista, fryser ihjäl.

JAHA... sen vi hördes har jag inte gjort så mycket spännande I think. I söndags mötte jag upp Emmisarna på stan, det mesta vi gjorde var att klaga på våra liv. Jag tror snön har en stor bidragande faktor till vårat humör. Det mesta vi klagade på var att vi alltid jobbar och trots det är vi alltid fattiga. Sen funderade vi på hur vi ska hitta nog mycket blåbär så vi kan gå i ide resten av vintern, också funderade vi även på vilken planet killar egentligen kommer ifrån? Vi hade tyvärr inget bra svar på nån av våra frågor....På kvällen var vi hos min manliga kompis Dennis och såg en film med aliens. Det var faktiskt en bra alienfilm.

Idag är det måndag som förmodligen ingen har missat, jag har varit på jobb, varit på åhlens, skjutsat mamma , kört bil för första gången på eeevigheter, ätit choklad, sett paradise hotel och inte så mycket mer än så. Eller jo jag har precis gjort det jobbigaste en kvinna kan göra, eller ok topp 3 iallafall. För nummer ett på en kvinnas jobbighets-lista tror jag är en förlossning. Herregud alltså.. jag sa ju att jag är rädd för demoner men en förlossning är nog värre än alla demoner i världen. Får rysningar av tanken. Som nummer 2 på jobbighetslistan tror jag att jag skulle säga mens. Mycket snipp-relaterat på jobbighetslistan. Nummer 3 är att rengöra snippen. Hehe nej jag skoja. Nummer 3 är att smörja in sig med brun utan sol. Det är så jävla jobbigt. Både själva insmörjningsarbetet och jävulskapet efteråt... man luktar illa, det blir brunt överallt.. måste kliva upp tidigt och duscha.. osv............ jaja ska man vara fin får man lida pin. Ett motto jag tyvärr alltid lever efter.

JAJA nu borde jag sova så jag orkar jobba. Men känns bara så jävulskt att ens vakna upp på morgnen för jag har inget att se fram emot. Hehe ok det där lät inte bra... men nu borde man se fram till halloween och jul och sånt. Jag längtar inte till halloween för jag har inget att klä ut mig till och jag hatar julen så jag får ångest av bara tanken. Jag älskade ju jul förut men nu är det så förstört för mig att jag hatar det. Förra året rymde vi ju från landet och önskar att jag kunde göra det i år med.....

MEN Hmmm 10 poäng till alla som orkat läsa det här inlägget som i princip handlade om mig som klagar. Men ibland måste jag få klaga för att få ur mig min ilska. Det är väll bättre att blogga än att t.ex. misshandla någon på klubben för att få utlopp för sin ilska, tror jag. Ni får sova gott mina små kycklingar och hoppas ni gillar vinter mer än vad jag gör...annars kanske ni kan bjuda mig på en resa utomlands så kan vi vara borta tills det är sommar igen.

Nu ska jag se Barbies Dagbok, en av mina favoritfilmer of all times. Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback