Lilla Lill Lördag

Jag när jag försöker vara sexig i sängen
 
Idag är det onsdag. Dagen började fruktansvärt för sminket och håret blev fult. Men har varit bra och kul på jobb fast nu är jag heelt slut alltså. Är så trött att jag inte ens orkat städa mitt rum, då är det allvarligt kan jag lova. Men har iallafall duschat och måste he på deodorant i armhålan men är så trött att jag inte orkar ställa mig upp. Förstår ni vilket problem ?? 

Annars så upptäckte jag precis det kanske bästa som hänt mig år 2014. Jag har hittat vart man kan streama Andra Avenyn. Om ni inte vet vad Andra Avenyn är för något så kan jag lova att ni missat den bästa serien ever. Är så lycklig så jag svävar på moln. För ni vet ju att jag hatar ladda hem, dels för att vårat internet är värdelös men också för att jag tycker det är jättejobbigt att koppla in datorn i tven. Vill ju antingen se på ipad eller appletv hihi. Och nu kan jag göra det med bästa serien ever <33 Fattar inte varför jag inte kollat upp det här tidigare???? 

Nä nu måste jag he deodorant i armhålan. hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback