JAG ÄR TILLBAKA

HEJ!! ♥ Såg att någon av er var orolig över att jag tagit en bloggpaus, sånt är inte fallet, promise!! Jag har bara haft en väldigt panikattackerad vecka. Vi kan köra en snabb update, vi börjar med dom dåliga grejerna:
 
 

 
   Har varit, trött, sur, arg, självmordsbenägen
   Mitt rum var kaos eftersom vi målade om och ett ostädat rum gör mig komplett galen
   Har varit ful varje dag
   Har förstört vårat golv
   Vi blev lurade av comhem att ta nåt jävla tvabonnemang som inte ens funkade
   Dom skitsnygga overknee-skorna jag beställde satt fult på mig.. helt pösiga i benen :'(
  Min kamera är trasig och kommer inte kunna laga den
  Det jag beställt till halloween har fortfarande inte kommit... jag får fan rabies. Beställde för två jävla veckor sedan... Imorgon är ju alltså sista dagen dom kan komma annars kommer jag sitta ensam hemma på hallo.

 Orkar inte köpa alkohol
 Har fortfarande inte provat halloweensminkningen




Också tar vi dom bra grejerna så vi avslutar på ett bra sätt:
 
 Har färgat utväxten
 Emmisen var min frisör, hade jag inte träffat henne i veckan hade jag suttit med pisolen mot huvudet ♥ bästa emmisen
 Eftersom overkneestövlarna var fula har jag beställt andra skor
 Mitt rum är nu klart och det blev jättefint, ni ska bara veta hur mycket stress som släpptes från min själ när jag fick städa och göra fint.
 Har fått en ny ljusslinga
Har varit på solbacken, jag älskar solbacken
 Har börjat lyssna på världens bästa ljudbok : Magdalena Graafs självbiografi
 Jag kanske får halloweenbeställningen imorgon och kan då kanske vara med på fest
 Theo har varit extra söt i veckan
 Det är fredag imorgon
 Har köpt en skitsnygg klänning från Rebecca Stella
 Gunilla Persson var extra rolig i veckan


 
Jag och mannen i mitt liv. Vi har nästan lika stora och skelögda ögon. Nu måste jag sova, jag är helt slut. Men fredag imorgon känns fantastiskt. Även fast det kommer bli så jävla stressigt eftersom jag måste göra i ordning ALLT inför hallo. Fixa kostym, prova smink, köpa alkohol. Alltså gud så jobbig, tur det bara är hallo en gång per år för annars hade jag aldrig pallat. Nu ska jag sova som en baby så godnatt mina små chickens.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback