i really need a day in between saturday and sunday


hej hopp ät inte en snopp (dagens tips).  Idag är det söndag ikväll blir det feeest heh nej skoja. Jag har väl inte så mycket intressant att berätta om jag ska vara ärlig. Igår blev det bara en lugn och mysi kväll.. såg ufc... det var inte mitt val av program kan jag ju säga. Det är en sport när man slåss. Ganska spännande ändå och jag funderar på om jag ska börja med den sporten :) Sen köpte vi läsk och åkte bil och seeen somnade jag med min favoritkille framför en film.

Idag har jag köpt ett paljettlinne, solat solarium och pussat min bästaste emmis. Nu ser jag tv med mami och äter chips. Imorgon är det måndag och de känns i princip fruktansvärt. Hej då <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar Emma nånstans?:-)

2014-10-06 @ 12:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback