have a wickedly spooky FRIDAY!


Äntligen äntliiiigen fredag. Alltså det här har varit den jobbigaste veckan på länge, både psykiskt och fysiskt. Just idag har det varit mest psykiskt jobbigt för var 5e minut har jag gått in på postens hemsida för att kolla om mitt paket kommit. Icke sa Nicke hela jävla tiden. När klockan närmade sig 5 och jag fortfarande inte fått något sms om att jag kan hämta paketet så började jag nästan grina. Ja ni vet ju att jag har väldigt nära till gråt och grinar för allt hehe, men jag är en känslig person OK.

Jaja, när vi slutade så följde jag Saris på bolaget även om jag var osäker om jag ens skulle handla nå alkohol eftersom jag var helt inställd på att jag inte skulle kunna närvara på hallo. För ville inte ha någon ful sista-minuten kostym för känner mig ful är jag hellre hemma själv och är ful. MEN sen gick jag till ICA för att jag tänkte kolla ändå för säkerhetsskull OCH TILL MIN STORA JÄVLA LYCKA HADE PAKETET KOMMIT. Alltså blev så jävla glaaad hihi. Sen ikväll har jag provat hur jag ska sminka mig och jag kan säga att jag är jävligt nervös inför det momentet. Går det åt helvete kommer jag stanna hemma. Dom senaste två timmarna har jag på riktig kämpa så jävla hårt för att hålla uppe ögonlocken, jag är så fruktansvärt trött och slut efter den här veckan. Nu tänkte jag ge upp och hångla med John Blund och sen sova som en prinsessa utan något ärta under madrassen. Godnatt på er <3<3 Hoppas ni får kul Halloween

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback