tisdag

Dagens Sandris. Kan informera om att den här bilden togs efter jobbet, därför ser mitt hår ut som jordens undergång. Kjolen fyndade jag för en 50lapp i somras, skorna är fina men så jävla obekväma också ser mina ben tjocka ut i dom så jag använder dom aldrig.

HEJ yolo. Den här dagen har väll inte varit olik någon annan dag egentligen. Förutom att jag brände mig på plattången imorse helvetes satan vad ont det gör alltså. Och nu blev det bara en liiiiten liten blåsa på fingret, tänk när jag satte mig på plattången med hela röven. Förstår ni hur ont det måste ha gjort!! :'( Jag har förträngt smärtan men kan tänka mig att smärtan är ungefär på samma nivå som vid en förlossning. Oj vad jag pratar om förlossningar på den här bloggen, men det är för att det är en av dom hemskaste kroppsrelaterade grejerna jag kan tänka mig. Här kommer listan över saker jag är rädd för gällande kroppen:

1. Bli allergisk mot smink.Skulle åka till Schweiz och beställa dödshjälp
2. Förlossning. No words needed.
3. Muncancer, verkar obehagligt.
4. Få hemorrojder i anus (igen)

Jahapp. Det var väll ungefär allt jag hade att säga för idag.. Eller jo kan berätta att jag kanske har kommit på vad jag kan vara på halloween. Förmodligen kommer det inte bli som jag tänkt mig utan kommer säkert bli skitful och skippa hela jävla grejen........ Just nu sitter jag och väntar på en kille.... Jag, om någon, borde ha lärt mig att man inte ska vänta på killar. Men idag är jag snäll fast det är bara idag. Hej då 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback