FRIYAY


YAAY fredag idag, finally!! :D Har jobbat och nyss kommit hem känns det som hehe :) Nu ska jag pudra näsan och sen gå på bio med kompisarna. Funderar på om jag ska ta av bhn och ta på mjukisbrallan, vet ni om det är lagligt att ha så på bio? Förut när jag var ung försökte jag alltid vara snygg på bion och hade typ klackeskor, nu skulle jag aldrig någonsin ens tänka tanken. Helst skulle jag gå dit osminkad i min mjukisdress som gör att jag ser ut som en mus. Men det är nog defenitivt olagligt. Men sköna kläder på bio är ett måste. Och jag har små tissar så ingen skulle nog märka om jag är bh-lös. Yolo

Såå himla skönt att det är helg. Och vill ni veta en till sak som är skönt?? INTERNET FUNGERAR BRA!!!!!!!! Jag kom på en tanke igår, att vi kanske skulle byta lösenord för vi har haft samma lösen som namnet på nätverket (smart). Och nu fungerar det bra!!!!!!!!!!!!! iallafall just nu. Jag känner mig som eonstein med extensions.

Nä nu måste jag lägga på ett kol. Vi ses väll nån gång om ni vill <3 hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback