Emma AnnaBelle Wikström

Hello all girls and sexy boys. Idag sovde jag för länge som varje helg. Blir typ bakis och illamående när jag sover för mycket hehe. Så har varit jävulskt seg hela dagen hehe men tog mig iallafall in till stan för att köpa en läppenna som jag sa att jag var tvungen att göra. Mötte även upp min Emmisen och vi chillade runt till stängning och sen gick vi hem och ba chilla å gjorde nada hehe. Busade på med min syster. Till slut bestämde vi oss för att gå på bio och se Annabelle, tur var det för den var jävulskt bra. Den handlar om demon och jag är så jävla rädd för demoner. Det hemskaste var typ när man fick se demonens svarta hand på ett trappräcke. Så jävla äcklig hand. Nu ska jag iallafall försöka sova fast det känns som demonen står i nån av mina sju garderober....... godnatt ... hoppas jag <3 hihi hej


 
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Undrar vilken av garderoberna den står i? Vi kan byta rum så behöver du inte fundera ;)

2014-10-19 @ 00:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback