varför krångla när man kan hångla

Hallooo goodnight. Alltså hur kan det redan vara torsdag? Vart tog den här veckan vägen undrar jag faktiskt. Just nu är jag så trött att mina ögon går i kors. Alltså jag borde inte lägga mig i sängen under värmefilten för det slutar alltid på samma sätt, blir så himla varm och trött när jag ligger under den hehe. Känns som att jag är i en kuvös.

Idag har jag jobbat , köpt en paljettklänning på lunchen (helgen räddad), varit på karamelltåget, solat solarium och duschat mitt hår. Nu tror jag att jag ska försöka se senaste avsnittet av portkod men sen ska jag soovaaa ohh i love sleep. hej dåå<3

Kommentarer
Postat av: jhs

Alltså portkod! Jag vill att de ska vara en evighets serie så himla bra. Men fy vad sorgligt de har varit nu eller de finns ju alltid en underton av sorg. Haha förlåt men jag har inga om kring mig jag kan prata om porkod med. :'( ;)

2014-11-13 @ 22:44:58
URL: http://jhsworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback