MOCKINGJAY

 

Alltså den får helt klart 5 av 5 av mig, ni måste se den !!! Jag kan inte beskriva den med ord utan den här måste upplevas !!!!

Idag är det lördag och jag har sovit som en gudinna. För det första har jag haft sängben på min säng !!!! Ett helt år senare är dom äntligen på plats och det känns så jävla skönt. Tack fannys kille hannes för att du hjälpte oss med detta enormt svåra projekt, är evigt tacksam !! Men det absolut bästa med denna natt har varit mitt sovsällskap, den lilla chihuahuan Theo. Alltså känslan när han kommer och går och vill ligga så nära som möjligt, helst typ i ansiktet eller på axeln, det är en obeskrivlig känsla. Det finns inget bättre än att få kärlek av ett djur. Åhhh han är så fin och bäst och gullig och det mysigaste lilla djuret jag någonsin träffat ♥ Skulle kunna sälja min själ till djävulen för den här valpen

Sen att jag vaknade klockan 8 av att han spydde i min säng var väll inte det roligaste jag varit med om... Men nu ska vi ut på morgonprommis, ses !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback