GIVENCHY


Alltså första gången jag såg dom här skorna tyckte jag inte att dom var snygga och jag kunde inte tänka på något annat än en shirehäst. Om ni inte vet hur en sån ser ut så kan ni googla, men dom har liksom jättemycket hår runt hovarna så dom ser väldigt stora ut. Svårt att förklara så plz googla så kommer ni se likheten. Nu tycker jag iallafall att dom är dösnygga, kanske för att dom påminner om en shirehäst eller kanske för att jag sett så många bilder på skitsnygga tjejer som springer runt i dom.

Skulle iallafall mer än gärna hitta dom under julgranen i år ♥ ♥ ♥ och gärna en livs levande shirehäst att matcha dom med, Tror det hade sett skitsnyggt ut om jag satt på en shirehäst med dom här skorna och sen någon söt topp och en pälsjacka. The perfect outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback