BLENDED

Helloo! De är lördag yeey!! Äntligen har jag fått sova ut, fast som vanligt blir jag typ bara tröttare när jag sover för många timmar hehe synd. Igårkäll var det ultimat mys här hemma med tjejerna och theo. Vi såg äntligen en bra film som jag måste tipsa er om !!! Blev i chocktillstånd när jag såg att det kommit en ny romantisk komedi med Adam Sandler och Drew Barrymore hehe! Har inte hört om den någonstans och den kan ju inte ha gått på bio eller nåt??? Den var iallafall jättebra så den borde ni se ikväll om ni ska ha myskväll med eran kille


Älskar drew barrymore hon är så fin. Gillar adam också men han är inte jättefin.


Nu har jag iallafall varit en sväng på stan och inhandlad bland annat alkohol. Det hade kommit två nya cider hihi! Älskar inte ni också när det kommer nyheter på systembolaget??? Jag tycker det är skitkul och det är typ dom bästa dagarna i mitt liv. Det var två jul-nyheter så hoppas dom är goda, förmodligen inte för julcider brukar vara äckliga. Men måste ju ändå prova.

Sen köpte jag även den horigaste bodyn jag någonsin skådat hehehhe. Men tycker det kan va skitsnyggt att ha body till en kjol. Det jobbiga är väll när man måste kissa som en njurskadad hamster hela tiden när man dricker alkohol, blir jättejobbigt att öppna upp en body !!! Vi får se hur det går.. har fortarande inte bestämt outfit ojoj hur ska detta gå. Nu måste jag börja göra mig redo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback