Onsdag

 Goodmorning!! Idag har jag sovmorgon, vilket jag ärligt talat tycker suger. Jag vaknar ändå tidigt och slutar mycket hellre i normal tid. För nu kommer jag jobba till 21 och då är det ju läggdags direkt man kommer hem..jaja thug life. Jag är heelt klar och har varit det länge och det är ändå 40 min tills jag ska fara... so i dont know what to do. Meenmen har inte så mycket mer kul att dela med mig av  utan vi hörs kanske ikvälla. 




The best thing in the morning, enligt alla läkare hehe



Fanny jag bara kollade på din palett... hihi
 


Soooo beautiful!!


Dagens lookilooki. Hej dåå <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är det för kamera du använder? :D tkr du den är bra? :)

2014-05-28 @ 12:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback