Kristiga himmelsfärdsdagen

 

Såhär har min lediga och kristna dag sett ut! Började morgnen med en morgonprommis till solariet hehe. Sen gick jag hem och duscha och gjorde mig redo för en dag på stan och solis med min kompis emmisen ♥ Det är såhär vi älskar att spendera våra dagar - kolla i butiker och ta en paus i solen med redbull hihi. Tyvärr är det jävligt blåsigt idag och det suger, jag hatar vind så jävla mycket alltså. Fast inte lika mycket som jag hatar regn och nu såg jag att det ska regna både imorrn och lördag.... det suger!!!!!! Vill ha sommar och sol och jättekort kjol.

Nu har jag iallafall nyss kommit hem, ska städa lite på mitt rum för jag är pedantisk och sen gå och köpa pepsi hehe hej å hå<3

Kommentarer
Postat av: Mor

Du får gärna komma ner och vara pedantisk efter dig i köket också ;)

2014-05-29 @ 17:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback