Torsdag

 
Jag idag, nyvaken :)  (eller så hade jag sminkat mig i 3 timmar, vet inte, kommer inte ihåg för det är ändå typ ingen skillnad ) jag skojade

IDAG är det torsdag och jag har inget kul alls att berätta, bara tråkiga grejer. T.ex. så har jag jobbat hela dagen och har nyss kommit hem. Har varit en jobbig dag för jag har fryst som en ankunge på nordpolen, men nu har jag ialalfall äntligen kommit hem och tagit en hot and sexy shower. Något mer dåligt som hänt är att mina uggs gått sönder. 2000 jävla kuk-spänn åt helvete. Ville grina men vet inte om jag anses som konstig om jag börjar flänna på jobbet pga. en sko. Jag tror det iallafall

Nu ska jag gå en kvällsrunda med lisa i snöäckelstormen. Det känns inte så lockande.. men sen kan vi somna tätt omslingrade och det låter mer lockande <3 Så ska skynda mig nu så jag kan få sova, gud vad jag längtat efter att sova hihi. Imorgon är det FRIDAY ? finally. Ska ha fredagsmys med lisa the poodle, en bra film och choklad, längtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback