Torsda

Redan torsdag !! herrejävlar. Idag slutade jag halv 5 och det var ju helt underbart att sluta så tidigt, ni normala människor som jobbar 8 till halv 5, jag är avis. Det var ju ljust ute när jag slutade!! Wonderful. Har varit en sväng in till city och nu har jag nyss kommit in. Nu tänkte jag avgöra festoutfit till helgen men jag har panikångest. Har iiinget nytt att ta på mig så måste gräva ut ur gaberoben. Tycker dessutom det är så jäävla svårt att klä sigden här årstiden... när det är mellankrigsperiod mellan vinter och vår.. Kan ni inte hjälpa mig?? Ni vet ju typ vad jag har för kläder så snälla säg vad jag ska ha på lörda. Det ska vara en outfit som drar till sig killar som är snygga, kommer få ett välbetalt jobb men som inte är töntiga. Ni kan kommentera här nedanför


Bild från i höstas, Brud-ligan som drar till Lule för att hälsa på vår brud Signe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback