tisdag

Jaha hej då var tisdagen avklarad. Har varit på jobb från första vakna sekund tills nyss :) Har alltså fortfarande inget kul att berätta förutom att jag varit på jobb. Men dagen har varit helt ok ändå och gick faktiskt ganska snabbt. Imorgon är det samma visa för mig och ja, resterande veckodagar. Så bloggen blir inte så kul, fast när fan är den det, aldrig skulle jag säga.

Såhär har jag sett ut idag ifall någon bryr sig, jag tvivlar för knappt jag själv brukar bry mig om vad jag har på arbetet hehe. Vill helst ha mjukisbyxor och aldrig se mig själv för just nu känner jag mig så tjock och är så deprimerad. Fast det skriver jag aldrig om för det vill ingen läsa om och det gör bara ont att sätta ord på mina känslor så jag håller allt inom mig som ett svart mörkt hål, som vanligt. Så det är därför jag varit dålig på det här med outfitbilder på senare dagar, förut var jag jätteseriös och fotograferade mig själv varje morgon innan skolan, good times huh?? Kommer ni ihåg det ?? VI kör en liten throwback tuesday:


 
 
Här var jag en glad tjej som var rolig och smart och hade många djur. Önskar jag kunde spola tillbaks tiden. Sorry för ett deprimerande inlägg men jag är sällan glad faktiskt, jag brukar bara låtsas. Nu ska jag sova iallafall för jag måste hinna tvätta håret imorgon innan jobb. Jag tror jag gick lite väl wild and crazy med min nya maroccan hair oil för mitt hår är så fett så det är inte sant hehe. Godnatt vi ses väll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback