tisdag

Jag igår på morgonkvisten, fotar mig själv i ett cykelskjul



Heej igen det var länge sen vi sågs, längre sen än vad jag anade. Men har inte hänt så mycket intresting, i lördags jobbade jag ju, det var ganska kul?? ja ni läste rätt men det är ganska kul att jobba på helgen. Fick dessutom sluta tidigt så var en snillevipp på stan och sen var jag helt slut efter min hårda arbetsvecka så hade myskväll med mama.

Söndag fyllde ju min lilla snippa 19 år!! På dagen var jag med emmis på solbacken och röjde runt. Sen åt jag middag på tatung för att fira kalasbarnet fanny tillsammans med hennes fästman och min mamma. Sen for vi hem och åt banana split och chillade hehe.

Igår var det måndag igen och jag hade ännu ett 12timmars pass. Men det gick faktiskt helt ok och det är det enda 12timmars passet jag överlevt helt utan problem. Slutade 9 och då såg jag och syrran film och kramades med varandra. Idag börjar jag inte förrän 4 och det känns soo fab. Nu blir mitt schema äntligen lite bättre och jag ser ljuset i tunneln. Och i helgen ska vi och hälsa på signe i luleåå woooooop är sååå taggad hihi hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback