THE HILLS

 
Ikväll har jag och Lisa börjat se the hills, jag absolutly älskar den serien och har sett den flera gånger förut men nu tycker jag det är dags igen. Älskar Lauren och Whitney men hatar Heidi och Spencer. Eller mest spencer för jag tror det är han som förstört heidi. Jag undrar vad dom gör nu för tiden?? Längesen man hörde nåt om dom, måste googla. Det är iallafall ett tips från mig, det är en serie man måste ha sett för att kunna kalla sig allmänbildad.

Sen har vi även lockat mitt hår, det var kul att äntligen kunna locka ett tjockt hår av många hårslingor. I slutet av min hår-tid hade jag en slinga på ena sidan huvet :) Blev inte jättesnyggt att locka en enda slinga. Meeeen nu ska vi se ett avsnitt till och sen sova, imorrn är det jobb igen som gäller, slutar 8 eller nått så det blir dött som i graven här på sandra-bloggen. Godnatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback