systerkväll

Igårkväll var till en början en mindre kul kväll, jag undrar helt seriöst om jag någonsin kommer bli glad igen, jag tvivlar. Men iallafall så muntrade min syster upp mig och skjutsade mig på pakethållaren till hemmakväll, för vi hade tyvärr bara en cykel och ingen bil haha.. stackars barn. Men vi köpte iallafall godis i påsk-burk och ny magnumglass med vitchokladsmak tihi. Sen myste vi i soffan framför en film och med lilla mys-lisa<3 Min syster är bäst. Sen somnade jag med lisa hihi

Imorse vaknade jag  tidigt som vanligt pga att jag inte har en rullgardin, så jag är skittrött. Men har iallafall varit på morgnonprommis med lisi och det är snööööö igen fyfaan. Men lisa tyckte det var ganska kul och hon var söt i sina kläder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback