SHOPPING

Godkväll jag är tillbaka. Idag har jag jobbat och det har varit en himla lugn dag på arbetet. Men har nyss kommit hem känns det som, fast jag slutade 8 men sen har jag gjort viktiga saker som städa och duscha. Imorgon har jag den enorma turen att sluta klockan 1. Äntligen lönar sig alla dom långjävla passen jag haft. Så imorgon ska jag till frissan för att färga min förjävliga utväxt och på lördag ska jag äntligen sätta i nytt hår. Just nu har jag panikångest ungefär varenda vaken sekund av mitt liv, har typ totalt 10 små slingor hängade från min skalle. Så allt jag vill ha just nu är lördag och en ny frilla. Den här gången ska jag till en helt ny frisör och det blir förhoppningsvis bättre för jag har inte varit så jävla nöjd dom två senaste gångerna. Sist jag var där satte hon slingorna så jävla långt fram så direkt dom växt ut litegrann hänger dom fan vid ögat, inte snyggt

Jaja, nu har jag snackat nog om min panikångest och min frilla. Istället tänkte jag visa lite shopping från Luleå!! Kul va?? Det tycker iallafall jag



Snyggingar till shorts som jag kikat på så himla länge och som jag äntligen slog till på. Gillar att matcha tuffa shorts med söta toppar och tycker sån här modell är mycket bekvämare och mer smickrande. Gillar inte att ha en tight liten shorts så det känns som man går runt i en trosa hehe



Ett vitt vackert linne som knappt syns på bilden hehe. Tror det kommer vara drop dead gorgeous till shortsen, och till mycket annat såklart hihi



En cute liten bustier-liknande topp som kommer bli såå fin till kjol eller shorts i sommar. Älskar kombon blått och vitt.

 


En söt tröja som är bra att ha till vardags hehe

 


Solbrilla... en kopia på raybans extremt hypade brillor fast för en lite bättre peng

 
 
EN TILL SOLBRILLA. Detta är mitt tredje par om dom här jävlarna, men det är den bästa brillan. Eller bästa och bästa.. dom går sönder hur lätt som helst, dom blir repiga på en sekund och dom skyddar inte ett skit mot solen. Men man är iallafall snygg i dom och det är ju såklart det viktigaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback