PARADISE HOTEL NORGE

I fredags sa jag ju att jag skulle börja se en ny serie, vampire diaries, det gick tyvärr inte så bra. Alltså är det någon där ute som vet hur man byter säsong om man kör via viaplay appen på smart-tv ? Eller är det någon bugg på viaplay? Ska jag måste maila dom? För nu kan jag bara se säsong 5 i våran tv och jag kan ju inte börja se därifrån. Och att koppla in datorn är absolut INTE aktuellt, såååå jävla jobbigt att koppla en dator in i teven, hehe. Det känns så 90-tal. Jaja istället började jag se en annan serie, paradise hotel norge. Det var så jävla kul så jag måste tipsa er om det. Jag skrattade på riktigt högt flera gånger , ni måste se det!!

Finns på viaplay och kommer nya avsnitt varje dag! Det jag egentligen hoppas innerst inne är att Kristian-Rene kommer checka in på hotellet igen. Om ni läst min blogg länge kanske ni kommer ihåg att det är en kille som varit med i tidigare säsonger av paradise hotel norge och som jag varit kär i. Därför hoppas jag att han kommer in igen. Eller så hoppas jag att jag får honom av påskharen i mitt påskägg. Det hade nog varit lite bättre. Menmen jag håller på att se det just nu så nu måste jag slut skriva så jag kan koncentrera mig 

 
Kristian René ? ? Ifall vi blir ihop ska jag tvinga honom att döpa om sig för jag vill inte ha en kille som heter rené, är inte det ett tjej-namn??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback