LULEÅ-WEEKEND

 
Heej på er. Ni kanske trodde att jag dog i luleå men det gjorde jag inte utan jag är hemma i säkerhet. Iallafall så har jag haft en jävulskt bra helg med tjejgänget. Vi började helgen med avfärd klockan 8 från skellefteå med Cornelia som pilot. Vi kom fram till Signes lägenhet där vi dumpade våra grejer och sen for vi till stan för shopping och lunchning. På kvällen var vi på förfest hos Signes classmates och sen utgång på STUK. Det var helgen i korta drag. För sen var det söndag och jag mådde såklart as-bajs. Så söndagen hände det inte mycket förutom hemresa och sen hade jag myskväll med pizza och godis med mina saknade tjejer - mamma och syster hihi. Vi såg skräckis och det var ett perfekt avslut på helgen.

Idag är det måndag och jag har nog aldrig någonsin varit såhär trött på en måndag. Har nyss kommit hem och jag ser fan i kors. Så jag funderar helt allvarligt på att gå och lägga mig nu. Är det ens lagligt ? Jag vet inte. Men jag har inte sovit på en vecka så jag tycker att det är OK att lägga sig halv 7 iallafall en gång i livet. Fast först ska jag nog se ett avsnitt av nybyggarna, jag har börjat se säsong 1 för den hade jag inte sett. Ni kan se alla avsnitt av båda säsongerna på kanal 5 play , helt kostnadsfritt (ja jag är sponsrad) hej då , kul att ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback