lörda

Hej och hå. Nu skulle jag egentligen sitta hos frissan men istället ligger jag i sängen, deprimerad och ful.MENMEN inget jag kan göra nåt åt just nu. Igårkväll sovde jag inte som jag sa att jag skulle, utan hade myskväll med mamma och Lisa och choklad. Det bästa för att motverka depression över skallighet. Vi började se serien "true detective" som jag hört ska vara best of all series in the world men jag vet inte om det var oss det var fel på för vi fattade inte så mycket och hade svårt att hänga med. Man måste nog vara koncentrerad till fullo för att se

Iallafall så vaknade jag tidigt för att jag inte har någon rullgardin och vaknar direkt till blir ljust. Så jag är skittrött som vanligt men har varit ute på morgonprommis med the poodlegirl. Senare idag ska jag och emmis ut på prommis med hundarna för hon är också hundvakt hihi så kul. Vi kommer se ut som Paris hilton och nicole richie i deras unga dagar med våra hundar. Fast vi kommer nog ha andra kläder för har ni sett simple life?? Paris har alltid jättelågt skurna jeans så hon visar rumpan 25 gånger i varje avsnitt. 

Ikväll ville jag egentligen festa...... för jag trodde jag skulle vara snygg i nytt hår. Men nääääää får se om min skalle går att rädda med clips

Heehe jaja vi ses hoppas ni får en kul helg iallafall<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback