Lill-Lörda

Heej på er, redan onsdag och lill-lördag, så nu tänkte jag mysa ner mig i soffan med ett välförtjänt glas vin. Hehe nej skoja jag kommer nog aldrig never ever dricka ett glas vin för skojs skull för vin är faan inte skoj. Det smakar skit. Pepsi max 4-life. ? Jaja onsdag är det idag och jag har såklart jobba och det har gått finemang. Vet inte varför men det har gått finemang för mig hela veckan och jag har varit glad. Alltså glad tre dagar i rad, det var faan längesen hehe. Nu har jag iallafall nyss kommit hem... och jag kom till ett tomt hem... Det var inte så kul och nu är jag jätteuttråkad. Fanny kom hem snälla. Nu ska jag iallafall ta en hot and sexy shower. See you later :*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback